ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΕΣ

Ελληνική ταινία σε σκηνοθεσία Βασίλη Τσελεμέγκου (2010).

Με πρωταγωνιστές τους Γιώργο Χωραφά, Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη,
Κάτια Ζυγούλη, Θεοφανεία Παπαθωμά, Μυρτώ Αλικάκη.

Υπόθεση: Δύο άντρες διαφορετικοί μεταξύ τους,
μοιράζονται – τυχαία; – την πιο «συναρπαστική» γυναίκα του κόσμου,
ενώ οι γεύσεις και οι μυρωδιές λειτουργούν ως το απόλυτο
αφροδισιακό στις δύο παράλληλες σχέσεις. Ο Δαμοκλής (Γιώργος
Χωραφάς) είναι διάσημος chef, με διεθνή σταδιοδρομία, ένας εστέτ
της μαγειρικής και των λεπτών γεύσεων.

Ιδιοκτήτης του πιο gourmet εστιατορίου της Αθήνας ο Δημήτρης
(Κων/νος Μαρκουλάκης) είναι ναυτικός και μάγειρας σε ποντοπόρα
πλοία.

Νέος και ορμητικός, η σχέση του με το φαγητό είναι περισσότερο
καθημερινή και προσγειωμένη. Κοινό αντικείμενο του πόθου τους …η
πανέμορφη και απαιτητική Νανά (Κάτια Ζυγούλη), μοντέλο που ποζάρει
στην Σχολή Καλών Τεχνών, μια γυναίκα – μυστήριο με πολλές
παράλληλες «ζωές». Αγαπάει να δοκιμάζει σε μικρές δόσεις τις πιο
αισθησιακές γεύσεις. Ένα ερωτικό τρίγωνο, που εκφράζεται μέσα από
την τέχνη της μαγειρικής. Η ερωτική διάθεση κορυφώνεται με συνταγές
και υλικά που διεγείρουν πρώτα τον ουρανίσκο. Όμηροι του έρωτά τους
για την Νανά, οι δύο άντρες ανταγωνίζονται σε δύο πεδία μάχης: του
έρωτα και της μαγειρικής. Το παιχνίδι όμως ορίζει η όμορφη γυναίκα,
που «μοιράζει» την τράπουλα, την ανακατεύει, μέχρι που στο τέλος,
με ένα τρικ…αποφασίζει να την «εξαφανίσει».

Οι Επικίνδυνες Μαγειρικές του Αντρέα Στάικου, από το 1997 που
κυκλοφορούν από τις εκδόσεις “Άγρα”, έχουν κάνει με επιτυχία το
γύρω του Κόσμου, αφού έχουν μεταφραστεί σε 30 γλώσσες, ενώ έχουν
διακριθεί και ως θεατρικό έργο στην Αθήνα, στο Παρίσι από τη
“Comedie Francaise”, καθώς και στο Ρίο Ντε Τζανέιρο.

Ο Αντρέας Στάικος μέσα από τον κόσμο των γεύσεων, μας παρασύρει
σε μαιάνδρους από ερωτικές ίντριγκες. Μέσα σε Δεκαεπτά γεύματα
χτίζει μία σύγχρονη αθηναϊκή ιστορία, οικεία ελαφριά, θεατρική,
αστεία και παιγνιώδη που αφηγείται τα ερωτικά παιχνίδια της Νανάς
με τους δύο εραστές της, τον Δημήτρη και τον Δαμοκλή. Μέσα σε
δεκαεφτά κεφάλαια μας καλεί να αντιμετωπίσουμε τη γαστρονομία όχι
μόνο ως μία τέχνη και μία απόλαυση αλλά ως προθάλαμο για τη
μεταφορά άλλων αισθησιακών απολαύσεων.

 

Top